Kochani Goście,
otrzymujemy wiele ciepłych i życzliwych opinii odnośnie pracy Załogi "Neptuna".
Za wszystkie serdecznie dziękujemy.
Pragniemy nieustannie dążyć do zachowania profesjonalizmu i wysokiego poziomu świadczonych usług. Temu celowi ma służyć Konkurs "Zadowolony Klient" w którym będziecie Państwo mogli doceniać wyróżniających się pracowników oceniając:
- pracowników kasy,ochrony, bawialni: życzliwość, uśmiech, serdeczność w kontaktach,
- ratowników: czuwanie nad bezpieczeństwem, reagowanie na prośby klientów np. dotyczące muzyki, dbałość o zachowanie dyscypliny na basenie,
- serwis sprzątający: życzliwość, pomoc w szatniach, czystość i porządek.
Wasza opinia jest dla nas bardzo ważna.
Zgodnie z dewizą naszej firmy: "Najlepsi dla Najlepszych" wyróżniający się pracownicy otrzymają nagrody pieniężne a spośród uczestników nadsyłających zgłoszenia będą losowane bezpłatne całodzienne wejściówki na wszystkie atrakcje Pływalni Neptun.
Opinie prosimy przekazywać za pośrednictwem Księgi Gości.
Pozdrawiamy serdecznie i Zapraszamy.